Anada

ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐ

Ուժի մեջ՝ հոկտեմբեր 2025
Ընկերություն: «ԱՆԱԴԱ» ՍՊԸ

Էլ. փոստ: info@anada.am
Հեռախոս: +374 99 660 770

1. Ընդհանուր դրույթներ

Օգտագործման այս պայմանները (այսուհետ՝ «Պայմաններ») կարգավորում են ANADA LLC-ի (այսուհետ՝ «Ընկերություն») և բջջային հավելվածի օգտատերերի (այսուհետ՝ «Հավելված») միջև հարաբերությունները։

Հավելվածն օգտագործելով՝ օգտատերը հաստատում է, որ կարդացել և համաձայն է այս պայմանների հետ։

Եթե օգտատերը համաձայն չէ այս պայմանների հետ, պետք է դադարեցնի Հավելվածի օգտագործումը։

2. Հավելվածի նպատակը

Հավելվածը օգտատերերին հնարավորություն է տալիս օգտվել առցանց հաշվապահական, իրավաբանական և հարակից բիզնես ծառայություններից, ներառյալ՝

3. Գրանցում և մուտք անձնական գրասենյակ։

Հավելվածում գրանցումն իրականացվում է դիմում ներկայացնելով։ Օգտատերը ընտրում է սակագնային պլան և տրամադրում է իր կոնտակտային տվյալները: Դիմումը ստանալուց հետո Ընկերությունը ստեղծում է անձնական գրասենյակ օգտատիրոջ համար և վերջինիս ուղարկում միանգամյա գաղտնաբառ։

Առաջին անգամ մուտք գործելիս օգտատերը պետք է փոխի ստացված գաղտնաբառը: Մուտք գործելուց հետո օգտատերը ավտոմատ կերպով վերահղվում է գաղտնաբառի փոփոխման էջ: Օգտատերը պատասխանատու է իր հաշվի միջոցով կատարված բոլոր գործողությունների համար: Ընկերությունը իրավունք է վերապահում արգելափակել կամ ջնջել հաշիվը այս Պայմանների կամ գործող օրենսդրության խախտման դեպքում։

4. Վճարում և բաժանորդագրություն

Anada ծառայությունները մատուցվում են վճարովի հիմունքներով: Հավելվածն առաջարկում է ինչպես բաժանորդագրության ծառայություններ (ամսական պլան), այնպես էլ միանգամյա վճարովի ծառայություններ։

Ծառայությունների վճարումը կարող է կատարվել.

Վճարումը համարվում է հաստատված Ընկերության կողմից միջոցների ստացումից հետո: Վճարումը չկատարելը կարող է հանգեցնել ծառայություններին մուտք գործելու ժամանակավոր կասեցման: Բոլոր վճարումները մշակվում են անվտանգ կերպով։

Գները կարող են տարբեր լինել՝ կախված տարածաշրջանից, հարկերից և հարթակի վճարներից։

Օգտատերերը կարող են ցանկացած պահի չեղարկել իրենց բաժանորդագրությունը իրենց գրասենյակի կարգավորումներում. չօգտագործված ժամանակահատվածների համար մասնակի վերադարձ չի տրամադրվում:

Հավելվածի ներսում գնումները չեն փոխանցվում և չեն վերադարձվում, բացառությամբ օրենքով պահանջվող դեպքերի։

4.1. Հաշվապահական հաշվառման բաժանորդագրության պլաններ.

Ընկերությունը հաշվապահական ծառայություններ է մատուցում երեք հիմնական պլանների շրջանակներում։

Պլանների տեսակների, հնարավորությունների և գների մանրամասն նկարագրությունները հասանելի են հավելվածում և www.anada.am կայքում։ Ընկերությունը իրավունք ունի փոխելու պլանների տեսակները։

4.2 Ամսական վճարման պայմաններ

Anada ծառայությունների վճարումը կատարվում է հավելվածի օգտագործման յուրաքանչյուր օրացուցային ամսվա համար։ Վճարման գումարը ֆիքսված է և կախված չէ մատուցված ծառայությունների ծավալից կամ ամսվա ընթացքում աշխատած օրերի իրական քանակից: Առաջադրանքների կատարման վերջնաժամկետները, ներառյալ հաշվարկները, հաշվետվությունների կազմումը և այլ գործողություններ, կարող են վերաբերել ցանկացած ժամանակահատվածի , սակայն ընթացիկ օրացուցային ամսվա համար վճարումը պարտադիր է ամբողջությամբ՝ անկախ այն ժամանակահատվածից, որին վերաբերում է աշխատանքը: Օգտատերը իրավունք չունի վերադարձի մասամբ օգտագործված կամ չվճարված ծառայությունների համար։

4.3 Ծառայությունների կասեցում չվճարման պատճառով

Ընկերությունը իրավունք ունի կասեցնել ծառայությունները չվճարման դեպքում: Ընկերությունը պատասխանատվություն չի կրում չվճարման պատճառով ծառայությունների կասեցման հետևանքով առաջացող որևէ հետևանքների համար:

5. Վերադարձի քաղաքականություն:

Anada LLC հավելվածի կամ կայքի միջոցով կատարված բոլոր վճարումները վերջնական են և չեն վերադարձվում բացառությամբ Ընկերության կողմից առաջացած տեխնիկական սխալների դեպքերի: Օգտատերերը կարող են ցանկացած պահի չեղարկել իրենց բաժանորդագրությունը: Բաժանորդագրության չեղարկումը կանխում է հետագա վճարումները, բայց չի տալիս Օգտատիրոջը նախկինում վճարված ժամանակահատվածների համար վերադարձի իրավունք: Միանվագ ծառայությունների համար վճարումները չեն վերադարձվում, երբ ծառայությունը մատուցվել կամ պատվիրվել է: Եթե տեխնիկական խնդիրը հանգեցնում է կրկնակի հաշվառման կամ վճարումից հետո ծառայությունը չակտիվանալուն, Օգտատերը կարող է պահանջել վերադարձ՝ գործարքից հետո 7 օրացուցային օրվա ընթացքում info@anada.am էլեկտրոնային հասցեին էլեկտրոնային նամակ ուղարկելով: Հաստատման դեպքում վերադարձները կմշակվեն 10 աշխատանքային օրվա ընթացքում՝ վերադարձնելով գումարը գործարքի համար օգտագործված սկզբնական նույն քարտին:

6. Ծրագրային ապահովման և տեղեկատվության ձևաչափի ընտրություն

Ընկերությունն անկախ է որոշում հաշվապահական և այլ ծառայություններ մատուցելու համար օգտագործվող ծրագրերը, համակարգերը և ձևաչափերը: Օգտատերը համաձայն է, որ որոշակի ծրագրի և ձևաչափի (օրինակ՝ ՀԾ, 1C, Excel կամ այլ ձևաչափեր) ընտրությունը որոշվում է բացառապես Ընկերության կողմից: Ընկերությունը պարտավոր չէ տեղեկատվություն կամ տվյալներ տրամադրել որևէ որոշակի ձևաչափով՝ Օգտատիրոջ պահանջով: Օգտատերը ընդունում է, որ ծրագրերը և ձևաչափերը կարող են փոփոխվել առանց նախնական ծանուցման:

7. Ծառայություններ և պատասխանատվություն

Anada-ն ծառայություններ է մատուցում Հայաստանի Հանրապետության օրենքներին համապատասխան: Ընկերությունը պատասխանատվություն չի կրում հետևյալ գործոններից առաջացած վնասների համար՝

Anada-ն հարկային կամ իրավական երաշխիքներ չի տրամադրում Հաճախորդի հետ կնքված պայմանագրի շրջանակներից դուրս:

8. Նյութերի և բովանդակության օգտագործումը

Հավելվածի բոլոր նյութերը (տեքստ, լոգոներ, դիզայն, տվյալների բազաներ) հանդիսանում ԱՆԱԴԱ ՍՊԸ սեփականությունը և պաշտպանված են մտավոր սեփականության մասին օրենքներով: Օգտատերերը չեն կարող պատճենել, տարածել կամ օգտագործել նյութեր առանց Ընկերության գրավոր թույլտվության:

8.1 Հեղինակային իրավունքի պաշտպանություն և խախտման դեմ միջոցառումներ

Ընկերությունը խստորեն պաշտպանում է Հավելվածի նյութերի, բովանդակության և ծրագրային ապահովման բոլոր իրավունքները: Ընկերության գրավոր համաձայնության բացակայության դեպքում ցանկացած պատճենահանում, վերարտադրություն, տարածում, ածանցյալ աշխատանքների ստեղծում կամ նմանատիպ Հավելված մշակելու փորձ համարվում է հեղինակային իրավունքի և հարակից իրավունքների խախտում:

Նման գործողությունների դեպքում Ընկերությունն իրավունք ունի.

9. Գաղտնիություն և տվյալների պաշտպանություն

Օգտատերերի բոլոր անձնական տվյալները մշակվում են սույն Պայմաններին և Ընկերության գաղտնիության քաղաքականությանը համապատասխան: Օգտատերերը համաձայնություն են տալիս տվյալների մշակմանը՝ գրանցվելով և օգտագործելով Հավելվածը:

10. Մուտքի դադարեցում

Ընկերությունն իրավունք ունի կասեցնել կամ դադարեցնել Հավելված մուտքը հետևյալ դեպքերում.

11. Պատասխանատվության սահմանափակում

Anada-ն մատուցում է ծառայություններ «ինչպես կա» սկզբունքով։ Ընկերությունը չի երաշխավորում Հավելվածի անխափան գործունեությունը և պատասխանատվություն չի կրում տեխնիկական պատճառներով ժամանակավոր ընդհատումների կամ տվյալների կորստի համար։

12. Կիրառելի օրենսդրություն և վեճերի լուծում

Սույն Պայմանները կարգավորվում են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ։ Հավելվածի օգտագործման հետ կապված բոլոր վեճերը կլուծվեն բանակցությունների միջոցով կամ, եթե դա անհնար է, ՀՀ օրենսդրությամբ նախատեսված կարգով։

13. Պայմանների փոփոխություններ

Ընկերությունը իրավունք է վերապահում փոփոխություններ կատարել այս Պայմաններում։ Թարմացված տարբերակը ուժի մեջ կմտնի Հավելվածում կամ https://anada.am կայքում հրապարակվելուց հետո։

14. Հետադարձ կապ

Հարցերի, առաջարկությունների կամ բողոքների համար խնդրում ենք կապ հաստատել.

Էլ. փոստ: info@anada.am

Հեռախոս: +374 99 660 770